Tanzer Arığ Tahrifat -Tahribat
Siyah Beyaz
Kentler yaşantının sürdürüldüğü fiziki bir mekân olmanın ötesinde sahip olduğu sosyo-kültürel, politik, tarihi vb. değerleriyle geçmiş ve bugüne dair bağlantının kurulmasında da önemli bir rol üstlenmektedir. Kent aynı zamanda belirli anı ya da izlenimleri harekete geçiren “iz/izlerin” takip edilmesine olanak sağlayan bellek olarak da çalışır. Sanatçı bu tanımlamayı geçmiş sergilerinde kişisel mitolojiler üzerinden kurgularken bu sergide kent, hayatını Ankara’da geçiren bir sanatçı olarak yakın çevresinde yaşanan değişimleri geçmiş, şimdi ve gelecek bağlamında yeniden ele alarak kurguladığı bir tür hafıza mekânı olarak karşımıza çıkıyor.
Doluluk-boşluk ilişkisini hem mekanla hem de izleyiciyle kuran sanatçı, bunu metalden mimari konstrüksiyonlar ile yansıtıyor. Ayrıca kendi başına bir mekan olarak düşündüğü heykellerinde insanın mahremiyet duygusunu sorguluyor.